Art Directors Club - Czech Republic
Prosperity for all is a long-term mission of ČS, but for a strong society you need strong individuals. The integrated brand campaign "You're #stronger than you think" inspires people and communities by reminding them of their abilities, stances, merits, and successes to raise Czech confidence. Pulling out topics that were taboo for Czech banks, it used all channels – in some cases as the country's first – in an elaborate ecosystem. The campaign had record reach and boosted brand perception.
Dlouhodobou misí České spořitelny je prosperita země. Aby byla společnost silná, musí se tak cítit jednotlivci. Integrovaná brandová kampaň „Jste #silnější, než si myslíte“ připomíná jedincům i komunitám jejich schopnosti, postoje i zásluhy, vyzdvihuje úspěchy a inspiruje – vše pro zvýšení sebevědomí Čechů. Otevřela společenská témata, která byla pro banky v ČR tabu. Propracovaný ekosystém využil veškeré kanály, některé poprvé v ČR. Kampaň s rekordním dosahem výrazně ovlivnila vnímání značky.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.