Art Directors Club - Czech Republic
Kaufland has developed a mobile app to communicate with its 23,000 employees. But how to present this innovation creatively and at the same time meet the strict rules of corporate internal communication: utilize employees and top management and their real photos? We presented the app as Kaufland's new social network in a fresh, modern and playful design combining studio photos with vector world. For a revolutionary app, we have thus made a design revolution in internal communication.
Pro komunikaci se svými 23 000 zaměstnanci Kaufland vyvinul mobilní aplikaci. Jak ale představit tuto novinku kreativně a zároveň splnit přísná pravidla korporátní interní komunikace: zapojit zaměstnance a top management s použitím jejich reálných fotografií? Aplikaci jsme pojali jako novou sociální síť Kauflandu ve svěžím, moderním a hravém designu kombinujícím ateliérové fotografie s vektorovou grafikou. Pro revoluční aplikaci jsme tak udělali designovou revoluci v interní komunikaci.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.