Art Directors Club - Czech Republic
The first stage of the campaign focused on parents, to whom we showed the diversity and connectivity of LEGO® City sets and underlined the importance of playing with children. We built Your Own City where we told stories that everyone can relate to. Influencers also helped with promotion and during the summer stage of the campaign we addressed children online directly. Thanks to two comic-themed spots with domestic elements, we showed the variety of LEGO City and that everyone can be a hero.
První částí kampaně jsme se zaměřili na rodiče, kterým jsme ukazovali pestrost i propojitelnost stavebnic LEGO® City a důležitost hraní si s dětmi. Postavili jsme Tvoje vlastní město a v něm ukázali příběhy, kterým rozumí všichni. S těmi jsme pracovali v PR a dalších materiálech. Společnou hru ukazovali i influenceři. Druhou, letní částí jsme v onlinu oslovili přímo děti. Díky dvěma komiksově laděným spotům s tuzemskými elementy jsme jim ukázali, že hrdinou může být každý i pestrost LEGO City.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.