Art Directors Club - Czech Republic
TikTok was a big unknown for the Faculty of Mechanical Engineering. But where else to communicate with a young target group today? And so it burst into it like a hurricane with four spots resembling a war movie and reaped a success that had been talked about for a long time. Videos with strong insight generated 2.1 million views, over 16,000 likes, 500 comments, 1,100 shares or 135,000 web visits in a single day. And most importantly – it contributed to the increase of a number of applicants
TikTok byl pro Fakultu strojní VŠB-TUO ještě nedávno velkou neznámou. Kde jinde ale dnes s mladou cílovou skupinou komunikovat? A tak na něj vtrhla jako uragán se čtyřmi spoty ze série Boj s matikou a sklidila úspěch, o kterém se ještě dlouho mluvilo. Jen namátkou: videa se silným insightem vygenerovala 2,1 milionů zobrazení, přes 16 tisíc lajků, 500 komentářů a 1100 sdílení či 135 tisíc návštěv webu během jediného dne. A co je nejdůležitější – přispěla k navýšení počtu přihlášených studentů.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.