Art Directors Club - Czech Republic
In era of digital gaming, people were not buying Lego sets that much. Mainly they didn't visit shopping pages. To engage the elusive audience - gamers, Lego did what it does best. They made it fun. By simply imagining e-com site as a game and asked gamers to do what they do anyway. Lego used the worldwide phenomenal Speedrun, set up a page, and hosted a special Minecraft speedrun contest, setting up a series of challenges. An idea that made the eCommerce experience fun
V době, kdy je gaming na vzestupu, lidé už tolik nekupují Lego sety. Hlavně nenavštěvují Lego e-shop. Aby zaujalo nepolapitelné publikum - gamery, udělalo Lego to, co umí nejlépe. Zábavu.. Jednoduše si představte e-com stránky jako hru a požádejte hráče, aby dělali to, co dělají běžně – hrají hry. Lego využilo celosvětový fenomén Speedrun, založilo stránku a uspořádalo speciální soutěž Minecraft speedrun, která připravila řadu výzev. Nápad, díky kterému byl e-commerce zážitek skutečná zábava.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.