Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

VELO: Zábava v době lockdownu VELO: Fun during lockdown

Přihlašovatel
Ogilvy s.r.o.
Agentura
Ogilvy
Klient
BAT
Kategorie
Integrated campaign
Creative Director
Jan Fryč
Copywriter
Jan Fryč
Art Director
Veronika Šiklová, Gabriela Bujdošová
Director of Photography
Vojtěch Matěna
Ostatní
Anna Stěpanovová, Jan Dostál, Štěpán Trnka, Denisa Kadaňová, Marie Tréglová, Barbora Šumanská
  • M102846

    VELO creates fun opportunities and we stayed true to this even during lockdown. In January 2021 we streamed one of Sergei Barracuda’s performances live from Dolní Vítkovice with some special added extras and full audience participation. During the Spring launch of VELO MINI, under the claim "MINI VELO Maximum experience”, we gave the audience the opportunity to participate in the reconstruction of a minivan and turn it into a VELO MINI van, inside which the competition winners spent a weekend.

     

    VELO je brand, který nabízí příležitosti dobře se bavit. Toho jsme se chtěli držet i během lockdownu. V lednu 2021 jsme ve spolupráci se Sergeiem Barracudou připravili live stream jeho vystoupení v Dolních Vítkovicích s několika unikátními bonusy a naplno do něj zapojili diváky. Na jaře, při launchi VELO MINI, jsme jim pod claimem „MINI VELO. Maximální zážitek.“ dali možnost podílet se na přestavbě mini vanu a udělat z něj VELO MINI van. Nakonec v něm vybraní soutěžící strávili víkend.