Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Jak proměnit školu v lovebrand? How to turn school into a lovebrand?

Přihlašovatel
Realness s.r.o.
Agentura
REALNESS
Klient
Vyšší odborná škola zdravotnická a Střední zdravotnická škola, Hradec Králové, Komenského 234
Kategorie
Corporate Design
Creative Director
Tomáš Lupínek
Copywriter
Tomáš Lupínek
Art Director
Vendula Vavroušková
Designer
Vendula Vavroušková
Director
Jiří Langer
Url
https://www.zshk.cz
  • J102849

    The rebranding of the Secondary Medical School has changed the perception of the school in the eyes of both students and the public - and thus increased the number of applications year on year. The playful and "by design" educational brand is based on the authentic motivations of students, transforming the institution into a fully-fledged brand that teenagers understand. In short, we offered young people the opportunity to become a hero.

     

    Rebranding Střední zdravotnické školy Hradec Králové změnil vnímání školy v očích žáků i veřejnosti – a tím skokově meziročně navýšil zájem o studium zdravotnických oborů. Hravý a „by design“ naučný brand umožnil studentům, aby se se svou „alma mater“ ztotožnili. Verbální i vizuální identita školy vychází z autentických motivací jejích studentů a proměňuje vzdělávací instituci v plnohodnotný brand, kterému teenageři rozumí. Zkrátka a dobře, nabídli jsme mladým možnost stát se hrdinou.